مشاوره سربازی مشاوره سربازی .

مشاوره سربازی

مشاوران

Selnick ، یکی از مشاوران سابق کاخ سفید در رابطه با مسائل قدیمی قدیمی، به عنوان یکی از منتقدان مکرر بودجه wasteful در the بوده‌است . حمایت او از گسترش سریع گزینه‌های مراقبت بهداشتی برای سربازان قدیمی ، اغلب او را به درگیری با سازمان‌های خدماتی قدیمی واداشته است .
Selnick ، یک سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی ، پیش از این که به دفتر Wilkie's ، Selnick ، یک سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی ، کار می‌کرد ، برای گروه دفاع از سربازان قدیمی آمریکا کار می‌کرد که بیشتر توسط برادران فعال محافظه‌کار شارل جی تامین می‌شود . و دیوید ه . کخ .
هزینه‌های سفر در سال گذشته عامل بزرگی در اخراج دکتر دیوید Shulkin ، وزیر سابق VA بود . او متهم به صدور قبض جریمه برای همسر خود در یک سفر اروپایی بود .
Shulkin مدعی شد که این هواپیما توسط مقامات اخلاقی VA تایید شده‌است ، اما بعدا ً موافقت کرد که این بخش را بازپرداخت کند .
با این حال ، Shulkin گفت که تیراندازی او عمدتا ً با کار کردن " subversives " در کاخ سفید بر روی مسائل کهنه سربازان از جمله Selnick که او را تحت فشار قرار داد تا گزینه‌های خصوصی مراقبت‌های بهداشتی را توسعه دهد ، که او گفت به " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی منتهی خواهد شد ، به عمل آمد .
The بعدا ً به دفاع کامل از تخصص Selnick's و کمک‌های حیاتی به اجرای قانون ماموریت منتهی شد که هدف از آن اصلاح و گسترش برنامه انتخاب " انتخاب " مشکل‌ساز برای ارجاع به خدمات اجتماعی است .
در یک بیانیه ایمیل ، سوزان کارتر ، مدیر روابط‌عمومی روابط رسانه‌ای ، Selnick را " یک متخصص سیاست مراقبت بهداشتی قدیمی " خواند که به نوشتن قانون ماموریت کمک کرد ، که سال گذشته توسط دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ، به عنوان یکی از دستاوردهای اجرایی اداره او به امضا رسید .
او گفت : " هیچ صلاحیت دیگری برای توصیه در مورد اجرای law's وجود ندارد ، که نقش اصلی او به عنوان یک مشاور ماهر در دفتر دبیر است ."
کارتر همچنین دفاع پیشین خود از سفر Selnick's را تمدید کرد و گفت که او در کالیفرنیا است و " هزینه‌های سفر او برای کارمندان فدرال که به صورت دوره‌ای برای اجرای مسئولیت‌های خود سفر می‌کنند ، استاندارد هستند ."
رهبر اسکادران Riverine نیروی دریایی و از دست دادن اعتماد به نفس
فرمانده Randolph Chestang ، فرمانده Randolph Chestang ، در طی یک تغییر در مراسم دستوری دستور او را خواند که در آن فرمانده را به فرمانده مارک E ارتقا داد . postill به عنوان فرمانده اسکادران هوایی ساحلی ( CRS ) ۳ فوریه سال ۲۰۱۸ در ساحل Imperial ساحلی Outlying Naval بیچ شرکت کرد . Chestang در فوریه ۲۰۱۹ از فرماندهی برکنار شد . ( نلسون Doromal / نیروی دریایی )
فرمانده Randolph Chestang ، فرمانده Randolph Chestang ، در طی یک تغییر در مراسم دستوری دستور او را خواند که در آن فرمانده را به فرمانده مارک E ارتقا داد . postill به عنوان فرمانده اسکادران هوایی ساحلی ( CRS ) ۳ فوریه سال ۲۰۱۸ در ساحل Imperial ساحلی Outlying Naval بیچ شرکت کرد . Chestang در فوریه ۲۰۱۹ از فرماندهی برکنار شد . ( نلسون Doromal / نیروی دریایی )
۲۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Gina harkins
مقامات خدمات پنج شنبه اعلام کردند که افسر فرمانده یکی از اسکادران ساحلی ساحلی Navy's اخراج شده‌است .
فرمانده Cate کوک ، سخنگوی فرماندهی نظامی اعزامی نیروی دریایی ، گفت که فرمانده Randolph Chestang ، فرمانده اسکادران ساحلی Coastal ۳'s ، به دلیل از دست دادن اعتماد به توانایی خود در فرماندهی ، روز سه‌شنبه از انجام‌وظیفه برکنار شد . کاپیتان مایکل ری ، ناخدای افتخاری گروه Riverine ۱'s ، تصمیم گرفت Chestang را از کارش حذف کند.
کوک گفت : هیچ جزئیات اضافی بلافاصله در دسترس قرار نگرفت زیرا تحقیقات دستور مربوط به این اقدام هنوز کامل نشده اند . وی افزود اما افسران فرماندهی باید استانداردهای بالایی را رعایت کنند و موقعیت آن‌ها نیازمند بیش‌ترین مسیولیت ، قابلیت اطمینان و رهبری است .
او گفت : " نیروی دریایی به افسران مسئول در مواردی که در آن‌ها کم‌تر از این استانداردها نباشند پاسخگو است . … نیروی دریایی مسئولیت بسیار زیادی بر رهبری سه‌گانه دستورها نیروی دریایی می‌گذارد و می‌کوشد تا بهترین رهبران خود را در این مشاغل مورد علاقه قرار دهد . اکثریت قریب به اتفاق the ، تورهای خود را با موفقیت تکمیل کردند ."

منبع سایت

تجارت مذاکرات اساسی پیوستن مدرسه ها سنگین موضوع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۵:۴۴ توسط:روژین موضوع: نظرات (0)