مشاوره سربازی مشاوره سربازی .

مشاوره سربازی

سنگین

در طی چند سال گذشته , بر طبق صفحه اطلاعاتی ام .
محبوبیتش افزایش پیدا می‌کند , چرا که صدها مسابقه " سرگرم‌کننده " برای هر سال در سراسر ایالات‌متحده برگزار می‌شود . … اغلب تفنگ‌های m1 , بارها و بارها , بارها و بارها بازسازی شده‌اند . بیشتر آن‌ها نشانه‌هایی از خدمت ( اغلب قابل‌توجه ) و جایگزینی بخش‌های مختلف نشان می‌دهند . آن‌ها به ندرت با تمام قطعات اصلی و نهایی که از سازنده ارائه می‌شوند , مواجه می‌شوند . "
در طول سال‌ها , cmp با درجات مختلفی از تفنگ‌های ام. ام . در حالی که بسیاری از رده‌های دیگر در دسترس نیستند , cmp نیز با توجه به صفحه اطلاعات m1 , در حال حاضر در حال فروش کالاهایی است که از 1 / 1 تا 4 / 0 دلار است .
اطلاعات سفارش را می‌توان در صفحه اطلاعات m1 استفاده کرد .
به گفته این وب سایت , cmp در یک زمان مازاد تولید کننده m1 را به فروش رساند , اما انبار تفنگ " خسته شده‌است و انتظار نداریم که محموله‌های دیگری دریافت کنیم . "
cmp با تخصیص تعداد تصادفی به کسانی که فرآیند خسته‌کننده را انجام می‌دهند تا سفارش مازاد را سفارش دهند . به نقل از صفحه info این دستور می‌تواند " در ترتیب … " پر شود .
صفحه فیس بوک می‌گوید : " ما در حال کار بر روی تعیین تعداد تصادفی بسته‌های اطلاعاتی هستیم که ما دریافت کرده‌ایم و به تک‌تک آن‌ها اطلاع می‌دهیم . " به دلیل مشکلات فنی و مشکلات فنی , این امر بیش از حد انتظار می‌رود . خواهش می‌کنم صبور باشید ! ممکن است قبل از مطلع شدن از تعداد تصادفی آن‌ها , ماه مارس باشد . "
سرباز کشته‌شده در حمله بغداد صلیب خدماتی ممتاز دریافت خواهد کرد .
کارکنان ۱ . بوکر , یک سرباز بخش پیاده در عراق , که برای شرکت در عملیات در عراق گماشته شده بود , در یک تصویر عکس در کنار مدال صلیب خدمت برجسته که قرار است پس از مرگش در طی عملیات آزادی عراق پس از مرگش دریافت کند , نشان‌داده شده‌است . ( عکس از ضمیمه عکس ارتش توسط مس‌تر ) . کوپر )
کارکنان ۱ . بوکر , یک سرباز بخش پیاده در عراق , که برای شرکت در عملیات در عراق گماشته شده بود , در یک تصویر عکس در کنار مدال صلیب خدمت برجسته که قرار است پس از مرگش در طی عملیات آزادی عراق پس از مرگش دریافت کند , نشان‌داده شده‌است . ( عکس از ضمیمه عکس ارتش توسط مس‌تر ) . کوپر )
۲۹ فوریه
نوشته متیو کاکس
ارتش اسرائیل اعلام کرده‌است که در طی حمله " " تندر " واحد پیاده‌نظام در بغداد , عراق , یک ستاره نقره‌ای سابق ارتش را به یک صلیب خدماتی متمایز تبدیل خواهد کرد .
کارکنان ۱ . براساس خبر رسمی منتشر شده از بخش پیاده‌نظام ارتش , بوکر , که در محافظت از جناح دسته خود کشته شده‌است , جایزه دوم را برای شجاعت در طی مراسمی در ۱۶ آوریل در پیتسبورگ دریافت خواهد کرد.
بوکر , آخرین سربازی است که ستاره نقره‌ای خود را در نتیجه بررسی جامع جوایز نظامی و دکوراسیون در جهت وزیر دفاع سابق , در اختیار ایالات‌متحده قرار می‌دهد .
واحد من - - یک شرکت , گردان زره‌پوش , گردان زره‌پوش - - یک حمله زرهی به رهبری ارتش صدام‌حسین را رهبری کرد که به سرنگونی رژیم صدام‌حسین کمک کرد .
در یک نقطه , افراد دسته بوکر شروع به گرفتن سلاح‌های سنگین و پرتاب راکت کردند .

منبع سایت

جهش جستجو سرباز جستجو کاوش موضوع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۶:۲۵ توسط:روژین موضوع: نظرات (0)